Friday, February 3, 2012

Posted by manphosan | File under :
(၄၁) ၾကိမ္ေျမာက္ ကရင္စာေပႏွင့္ ယဥ္ေက်းမႈစုေပါင္းသင္တန္းဆင္းပြဲကို ကရင္ျပည္နယ္၊ ေကာ့
ကရိတ္ျမိဳ႔နယ္၊ ရန္ကုတ္ေက်းရြာတြင္ (၉-၅-၂၀၁၁)ေန႔မွာ စည္ကားသိုက္ျမိဳက္စြာက်င္းပခဲ့ပါသည္။
က်ေနာ္လည္း ကရင္စာေပယဥ္ေက်းမႈစုေပါင္းသင္တန္းဆင္းပြဲနဲ႔ ဆံုဆည္းမႈေလးေတြမရွိခဲ့တာအမွန္။
ဒီႏွစ္ေတာ့ က်ေနာ့္ေနထိုင္တဲ့ ေဒါနေတာင္ရင္၀ယ္မွာလာေရာက္က်င္းပသည့္အတြက္ရယ္၊ ေနာက္ျပီး
က်ေနာ္မိခင္ရြာကို ျပန္ေရာက္တဲ့အခ်ိန္နဲ႔တိုက္ဆိုင္တာရယ္ေၾကာင့္ ဆံုဆည္းျဖစ္ခဲ့ျခင္းပါလို႔ဆိုရမွာပါ။

ဒါေပမယ့္ တကယ့္အခမ္းအနားက်င္းပတဲ့ရက္ေတြမွာ က်ေနာ္ကရင္စာေပႏွင့္ ယဥ္ေက်းမႈစုေပါင္း
သင္တန္းဆင္းပြဲကို အတူရွိမေနခဲ့ပါဘူး။ သို႔ေသာ္ ပြဲမတိုင္ခင္ တစ္ပါတ္ေလာက္အလို ပြဲက်င္းပမယ့္
ျပင္ဆင္မႈေနရာေတာ္မ်ားမ်ားကို ရန္ကုတ္ရြာက လူထုအင္အား၊ ေကာ့ကရိတ္ျမိဳ႔နယ္က လူထု၊
ဘားအံ၊ ေနာင္ကျမိဳင္ရြာေက်ာင္းမာန္နာဲအဲဆိုင့္တို႔နဲ႔ အင္တိုက္အားတိုက္ျပင္ဆင္ခဲ့ရပါတယ္။ စုေပါင္း
သင္တန္းဆင္းပြဲ (၇-၅-၂၀၁၁)မနက္ပိုင္း ဖြင့္ပြဲကို က်ေနာ္မွတ္တမ္းေတြရိုက္ကူးျပီး ကိစၥေၾကာင့္
က်ေနာ္ ဘားအံကိုဆင္းလာခဲ့ပါတယ္။

ဒါေၾကာင့္ က်င္းပပံုအခမ္းအနာားအစီအစဥ္ေတြကို အခုမေရးျပႏိုင္ေသးတာျဖစ္တယ္။ က်င္းပပံုအ
ခမ္းအနားအေသးစိတ္ကို က်ေနာ္ ေစာမူလွ်ားေ၀ၚ (ကရင္ေတးေရးဆရာ) ကိုေျပာထားပါတယ္။ က်င္းပပံုအခမ္းအနားအေသးစိတ္ကို ေရာလာအတဲ့အခ်ိန္က်ရင္ တစ္ဖန္ပို႔စ္တင္ေပးသြားမွာျဖစ္တယ္။

အခုေလာဆယ္ က်ေနာ္ရိုက္ထားတဲ့ဓာတ္ပံုတစ္ခ်ိဳ႔နဲ႔ ေကာ္မတီက edit လုပ္ထားတာမဟုတ္တဲ့
က်ေနာ္ကိုယ္တိုင္တည္းျဖတ္ထားတဲ့ ဗီြဒီယိုဖိုင္ေလးကို အနယ္နယ္အရပ္ရပ္မွေနထိုင္ၾကတဲ့ ကရင့္
ညီ၊ကို၊ ေမာင္၊ႏွမမ်ားခံစားၾကည့္ရႈႏိုင္ က်ေနာ္ဆိုက္နဲ႔ ဇြဲကပင္(ေကဒီေအ)ဆိုက္တို႔မွာတင္ေပးထား
မွာျဖစ္ပါတယ္ခင္ဗ်ာ...

(၄၁) ၾကိမ္ေျမာက္ ကရင္စာေပႏွင့္ ယဥ္ေက်းမႈစုေပါင္းသင္တန္းဆင္းပြဲ Video Clip


(၄၁) ၾကိမ္ေျမာက္ ကရင္စာေပႏွင့္ ယဥ္ေက်းမႈစုေပါင္းသင္တန္းဆင္းပြဲ ဓာတ္ပံု












0 comments:

Post a Comment